poniedziałek, 3 marca 2014

Diametralna różnica - naturalne a sztuczne

W piątek byłam na wykładzie o profilaktyce zdrowotnej, którą prowadziła Pani doktor - lekarz medycyny chorób wewnętrznych. Informowałam Was o tym :) na stronie bloga na facebooku.

Tam usłyszałam coś, co bardzo wyraźnie pokazuje różnice w działaniu środków naturalnych i sztucznych.


Na przykładzie witaminy C:

sztuczna - powoduje osteoporozę i zakwasza organizm




przeciwdziała osteoporozie i odkwasza organizm naturalna




Widzisz jak ważne jest, skąd czerpiemy daną substancję? 

Obiecuję stopniowo przekazać Ci wiedzę, którą zdobyłam na wykładzie. Będzie on dla mnie inspiracją przez następne kilka tygodni :).

z wykładu dr Emilii Kulazińskiej (Kraków, luty 2014)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz o coś zapytać? - napisz.
Chcesz dać mi feedback? - napisz

Czekam na Wasze komentarze i wiadomości od Was.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.