poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Ciekawe czasy

Dziś znów bardzo osobiście :)

Zgadzam się z opinią Pani dr Elżbiety Olejnik, że żyjemy w bardzo ciekawych czasach. Wczoraj wieczorem przesłuchiwałam od nowa nagranie jej wykładu z października 2013. Miałam też bardzo interesującą rozmowę na temat zdrowia.

Po zdrowo przespanej nocy :) wstałam z jedną, ale za to wyraźną myślą w głowie:

W XXI wieku ludzie są zagubieni.



Zupełnie nie wiedzą, co mają robić, kogo słuchać, co czytać,  u kogo szukać rady na temat zdrowia. Co chwilę obalamy "prawdy" o zdrowiu, które podawano nam od dziesięcioleci. I bardzo dobrze, że dzięki inteligencji człowieka, ciągle zadawanym pytaniom, doświadczeniu i pracy naukowej tak się dzieje!

Nareszcie zaczynamy dowiadywać się prawdy o naszym zdrowiu. To, co kiedyś było prawdą, już nią nie jest. Tak, jak z opisywanym w poprzednim poście cholesterolem.

http://naturalniezeprofilaktyka.blogspot.com/2014/04/cholesterol-jest-niewinny.html


W takim zagubieniu u szumie sprzecznych informacji można "zgłupieć". Przecież:

Każdy specjalista mówi co innego. 
Ach, znowu Ci amerykańscy naukowcy ...
Po co się tym zajmować skoro i tak na coś każdy umrze? *

Nic bardziej mylnego! Zdrowie to nasz osobisty i najważniejszy interes. Ważniejszy nawet od kredytu hipotecznego. Pamiętam słowa mojej babci : "Madziu, jak będzie zdrowie, to będzie wszystko inne." Proste a jak wymowne! Nie zapominajmy o tym.

W tym całym zamieszaniu nie możemy też siedzieć, martwić się i czekać, co i gdzie i kiedy się w naszym organizmie zalęgnie i co nas zabije. Tak żyć nie można!

Trzeba być świadomym. Trzeba się po prostu nauczyć wielu rzeczy, by wiedzieć. Na szczęście żyjemy w czasach, gdzie ta wiedza zaczyna wychodzić na światło dzienne, jest coraz bardziej dostępna. Przestała już być domeną specjalistów.

Przecież mój blog jest tego przykładem. Prawdziwe zainteresowanie tematem, wręcz pasja sprawiła, że dowiedziałam się sporo na temat tego jak mam dbać o swoje zdrowie. Tą wiedzę stosuję w praktyce na co dzień i to działa! Rozumiem, że nikt inny za mnie tego nie zrobi. Że nikt inny nie przejmie prawdziwej odpowiedzialności za może życie i stan mojego zdrowia. Tylko ja sama mogę to zrobić!




Zdaję sobie sprawę z tego, że wiedza, którą się z Tobą dzielę, nie jest dla wszystkich. Jest :

dla tych, którzy chcą nauczyć się mądrze i zdrowo żyć, 
dla ludzi świadomych konieczności dbania o zdrowie,
dla ludzi, którym zależy, 
dla ludzi, którzy mają wystarczająco dużo wyobraźni, żeby zadbać o zdrowie
póki ono jeszcze jest!


To jest właśnie PROFILAKTYKA. 

Stosując różne  naturalne (słowo klucz) preparaty, suplementy diety nie pytaj "A na co to jest?" bo odpowiedź brzmi "To jest na zdrowie, Twoje zdrowie."

...
* a umrzeć można nie z powodu choroby, a tak po prostu, w pięknym wieku będąc zdrowym człowiekiem z bogatym życiorysem  :)  ... bo taka kolej rzeczy. 

Zupełnie zapomnieliśmy o takiej możliwości. Ja się piszę na taki scenariusz :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz o coś zapytać? - napisz.
Chcesz dać mi feedback? - napisz

Czekam na Wasze komentarze i wiadomości od Was.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.