wtorek, 16 lipca 2013

Meeting online



Przyznam Wam, że ostatnio po raz kolejny dotarło do mnie to, iż podejmuję się bardzo trudnego i mimo wszystko mało popularnego tematu - profilaktyki zdrowotnej. Chociaż cenimy sobie zdrowie, to raczej zdobywanie wiedzy na temat tego, jak je zachować nie jest aktywnością, która ma u ludzi wysoki priorytet. W większości przypadków bierzemy się za poszukiwania w tym temacie  jak coś zacznie szwankować i wtedy rozpaczliwie szukamy ratunku.

Ja chciałabym zaszczepić w Was inne myślenie. Wiem, że nie jestem w tym sama, że wielu ludzi zajmuje się profilaktyką i propaguje ją ... I DOBRZE :) bo jest to potrzebne. Dlatego chcę dorzucić jeszcze swoje trzy grosze w tym temacie.

Mój wkład na chwilę obecną to cykl webinarów - szkoleń internetowych, które będą odbywać się co środę. Nie zajmę Wam dużo czasu. Jedynie 30 min wieczorową porą, bo od 21:30 do 22:00 ... jak już będziecie po pracy, wszystkich ważnych spotkaniach, treningach, kursach i innych aktywnościach. Chcę zacząć już od tego tygodnia, czyli od JUTRA ...  o ja szalona!


Aby uczestniczyć w tych spotkaniach online trzeba wysłać mi tylko swoje imię, nazwisko i  maila na adres:

mgd.mieczkowska@gmail.com

w temacie wpiszcie webinarzdrowie

1 komentarz:

  1. "Besser vorbeugen als heilen" - mówi niemieckie przysłowie (czyli "Lepiej zapobiegać niż leczyć"). A panie po 60.roku życia, w dodatku często z nadwagą niebezpieczną dla zdrowia, mówią: "Nie pójdę do lekarza BO JESZCZE MI COŚ ZNAJDZIE". Nie badają się przez lata, by wreszcie zgłosić się do lekarza dopiero gdy pojawi się ból- czyli objaw zaawansowanego problemu...

    Masz rację w tym co piszesz i bardzo się cieszę, że podjęłaś tę inicjatywę! Może zmniejszy się, dzięki Twojej działalności, choć trochę zachorowalność na tzw. choroby dietozależne.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz o coś zapytać? - napisz.
Chcesz dać mi feedback? - napisz

Czekam na Wasze komentarze i wiadomości od Was.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.