sobota, 20 lipca 2013

Lipcowe świetowanie :)

Właśnie wróciłam z centrum kultury i języka japońskiego Mangga. Zapytacie co tam robiłam? Świętowałam!



Dziś w Krakowie dużo się działo. Spędziłam niesamowite popołudnie. Było wiele atrakcji, ale ponieważ ma być w temacie i macie odnieść z tego korzyść dla siebie, to powiem tylko, że przy okazji dowiedziałam się bardzo dużo o pielęgnacji skóry w okresie letnim. Jak przetrawię te treści, to przygotuję prezentację na ten temat i mam nadzieję, że posłuchacie jej w moim pokoju konferencyjnym online, pod adresem:

http://www.anymeeting.com/WebConference-beta/default.aspx?ip_ek=mieczkowskaflp1


Już teraz zapraszam Was do niego w najbliższą środę o 21:30. Będzie wiele ciekawych informacji o witaminie C. Nawet nie wiecie jak ten kwas askorbinowy jest dla nas ważny.

1 komentarz:

  1. No i niestety zaspałam. :( Przepraszam za skandaliczne spóźnienie. Zaspałam, bo napadła mnie migrena...*. Na następnym, o cellulicie (?), postaram się już być na czas.

    *i też będę w "temacie" jak powiem z jakiego powodu: z powodu użycia indyjskiego NATURALNEGO olejku do włosów, z 18 ajurwedyjskich ziół... okazał się działać tak mocno, że aż wywołał bóle głowy i zatok. Nie zniechęcam się jednak, bo, jak by nie było, świadczy to, że działa na organizm- a więc i na mieszki włosowe pewnie również. :)

    OdpowiedzUsuń

Chcesz o coś zapytać? - napisz.
Chcesz dać mi feedback? - napisz

Czekam na Wasze komentarze i wiadomości od Was.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.