piątek, 5 lipca 2013

Wyzwanie czas podjąć!

Od dwóch lat jestem zafascynowana tematem profilaktyki zdrowotnej. Dbam o swoje zdrowie tym co daje natura. Wiedzę w tym temacie chłonę jak gąbka i przyznam, że stało się to moją wielką pasją. Do tego stopnia, że kilka miesięcy temu odważyłam się podzielić tym, co wiem na temat zdrowego stylu życia z innymi i co piątek prowadzę krótkie spotkania o zdrowiu.  Dziś również mam swoje przysłowiowe 5 minut. Tą pasją zarażam też innych, dość systematycznie :)

Z prowadzeniem bloga na ten temat trochę zwlekałam. Najtrudniej jest zacząć - zrobić pierwszy krok. "Później łatwo zrobisz sto", jak mówi znana polska piosenka. Wierzę w to, że za niecały rok będę świętować setny post na blogu.

Plan jest taki: będę dzielić się z Wami ciekawostkami na temat profilaktyki mniej więcej dwa razy
w tygodniu.

Jest to mój pierwszy blog, choć moda na blogowanie przychodziła i odchodziła już parę razy za mojego żywota. Przyznam jednak, że jak dotąd żaden temat nie wydał mi się tak interesujący i ważny nie tylko dla mnie, by o nim pisać i to publikować. Teraz nadszedł ten czas!

Już jutro podzielę się z Wami wrażeniami z dzisiejszego spotkania. Prezentacja już gotowa. Jak zwykle mam lekką tremę. Wspomnę tylko, że te spotkania od dwóch tygodni mają swoją stronę na facebook'u:

https://www.facebook.com/events/433373426761387/

Tu ogłaszamy kolejne tematy spotkań.



Tyle słowem wstępu. Mam skrytą nadzieję, że już niedługo znajdę kilku stałych czytelników :).

2 komentarze:

  1. Czytam od początku.... ;) gratuluję założenia bloga i życzę wytrwałości! Mnie również tematyka profilaktyki zdrowotnej bardzo interesuje: dotyczy to zarówno diety (staram się ograniczać wszystko co przetworzone, z konserwantami i toksynami) jak i kosmetyków (najchętniej sięgam po naturalne i nietestowane na zwierzątkach).
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Chcesz o coś zapytać? - napisz.
Chcesz dać mi feedback? - napisz

Czekam na Wasze komentarze i wiadomości od Was.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.