sobota, 14 czerwca 2014

Przyszło mi okiełznać żywioł wiedzy ... o zdrowiu :)

Nie pisałam dość długo, ale to dlatego, że w ostatnim czasie bardzo dużo się działo. Bardzo wiele dzięki temu się nauczyłam i dowiedziałam. Potrzebowałam chwili by zebrać myśli i uporządkować notatki. Tak, ja bardzo skrupulatnie notuję i nagrywam wykłady, w których uczestniczę, by móc jeszcze wiele razy wracać do tych treści. Robię to z dbałości o rzetelność przekazywanej Ci wiedzy.

Mam mnóstwo pomysłów na ciekawe posty i nie tylko :) po tych kilku tygodniach. Nie chciałam robić tego "na hurra", ale przemyśleć, by ciekawie Ci tą wiedzę przedstawić. 

Tak wygląda moje łóżko z materiałami, przez które przyszło mi teraz dla Ciebie okiełznać :) a jest to prawdziwy żywioł ... wiedzy :)



Pamiętaj jednak, że od samej wiedzy nie poczujesz się lepiej, nie będziesz zdrowszy.
Trzeba tą wiedzę zastosować w praktyce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz o coś zapytać? - napisz.
Chcesz dać mi feedback? - napisz

Czekam na Wasze komentarze i wiadomości od Was.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.